Všeobecné obchodní podmínky
ČÁST I
DIGITÁLNÍ PŘEDPLATNÉ
Úvodní ustanovení
Účelem těchto všeobecných obchodních podmínek (dále jen „podmínky“) je úprava vzájemných práv a povinností poskytovatele a zákazníka v souvislosti s poskytováním služeb.
Fyzická osoba MVDr. Čestmír Olehla, IČ 44741928, Světlá 407, 793 31 Světlá Hora (dále jen „poskytovatel“) provozuje systém internetových stránek a informačně-komunikačních technologií, který umožňuje registrovaným uživatelům (dále jen „zákazník“ nebo „zákazníci“) za podmínek stanovených v těchto podmínkách přístup k službám poskytovatele (dále jen „systém“). Služby poskytované poskytovatelem prostřednictvím systému zahrnují poskytnutí přístupu k obsahu v zpoplatněných částech systému poskytovatele, a to zejména k textům, komentářům, videím, fotografiím a ilustracím (dále jen „služby“), a to po zaplacení poplatku zákazníkem a za podmínek stanovených v těchto podmínkách.
Tyto podmínky představují návrh poskytovatele na uzavření smlouvy ve smyslu § 1731 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) určený zákazníkovi. Zadáním požadovaných registračních údajů na stránce www.dostihovecentrum.cz a přijetím podmínek poskytování služeb přijme zákazník návrh poskytovatele ve smyslu § 1731 občanského zákoníku, čím mezi poskytovatelem a zákazníkem dojde k uzavření smlouvy o poskytování služeb ve smyslu těchto podmínek (dále jen „smlouva“).
Poplatek a poskytování služeb
Za poskytování služeb (tj. za přístup k obsahu v zpoplatněné části systému) za příslušné časové období (předplatné období) je zákazník povinný zaplatit poskytovateli poplatek stanovený v ceníku poskytovatele, který je nedělitelnou přílohou těchto podmínek, nebo na internetových stránkách systému (dále jen „poplatek“ nebo „poplatky“). Všechny poplatky a ceny jsou stanoveny v českých korunách včetně DPH.
Poplatek může být uhrazený prostřednictvím platby platební kartou, převodem z bankovního účtu nebo jakýmkoliv jiným způsobem, který poskytovatel v budoucnu umožní.
Zákazníkovi jsou služby poskytované po připsání příslušného poplatku na bankovní účet poskytovatele, případně po identifikaci poplatku nebo spárování platby zákazníka.
Poskytování služeb je zahájeno okamžikem (i) poskytnutí přístupu k předplacené službě a do systému a (ii) oznámením zákazníkovi o tomto poskytnutí. První předplacené období začíná plynout až okamžikem začátku poskytování služeb.
Po zaplacení poplatku ve smyslu tohoto článku budou služby poskytované zákazníkovi po dobu zaplaceného období (ve smyslu ceníku) a v časově neomezeném rozsahu. Zákazník není povinný zaplacené služby využívat, avšak poskytovatel má nárok na celý poplatek bez ohledu na to, zda zákazník po dobu předplatného období skutečně využíval služby.
Zákazník je oprávněný v systému předplatného generovat vydání a zvolit funkci zaslání elektronické faktury, která se jinak nezasílá. O zaslání faktury může zákazník požádat elektronicky na mailu olehla@dostihoveventrum.cz.
Zákazník, který je registrovaný, a má zaplacený poplatek za služby, je oprávněný s využitím svých přihlašovacích údajů využívat služby z jakéhokoliv vhodného zařízení, které má přístup na internet a umožňuje prohlížení internetových stránek.
V případě zvolení automatického placení poplatku (pokud to zvolený systém placení umožňuje), zákazník souhlasí s automatickým placením poplatku bez potřeby osobní autorizace platby ze strany držitele platební karty apod. Způsob platby s automatickým placením poplatku se stanovuje na dobu neurčitou, s tím, že zákazník ho může kdykoliv změnit případně zrušit v rámci funkcionalit svého zákaznického účtu v systému. Frekvence automatického placení poplatků bude korespondovat s předplaceným období v souladu s aktuálním ceníkem poskytovatele. Zákazník zároveň bere na vědomí, že číslo platební karty poskytovatel nebude uchovávat. V případě zvolení automatického placení poplatku též zákazník výslovně souhlasí s automatickým obnovováním poskytování služeb vždy na předplacené období za poplatek stanovený poskytovatelem v čase obnovení.
Zákazník potvrzuje a souhlasí, že případné poskytnuté slevy se vztahují vždy jen na období, na které byly výslovně poskytnuté, a to i v případě automatického obnovování poskytování služby.
Práva a povinnosti poskytovatele
Po splnění stanovených podmínek (zejména po registraci a úhradě poplatku) bude poskytovatel poskytovat zákazníkovi služby (tj. umožní zákazníkovi prostřednictvím systému přístup k obsahu) po dobu předplaceného období v souladu s intervaly stanovenými v aktuálním ceníku poskytovatele nebo na internetové stránce poskytovatele a v souladu s těmito podmínkami.
Poskytovatel poskytuje služby (zpřístupňuje obsah) „jak jsou“ s tím, že negarantuje neomezenou dostupnost systému a služeb. Poskytovatel v této souvislosti neposkytuje jakékoliv záruky nebo jiné garance v rozsahu povoleném právními předpisy. Poskytovatel nezodpovídá za obsah a rozsah zpoplatněných částí systému a nezaručuje zákazníkovi ani rozsah, ani frekvenci, s jakou se bude obsah zpoplatněných částí systému měnit nebo doplňovat, resp. že bude v každém dalším předplaceném období jiný nebo doplněný.
Poskytovatel nenese zodpovědnost za nemožnost přístupu k předplacené službě způsobenou technickými vlastnostmi zařízení (ať jde o software, nebo hardware) ani za žádnou škodu způsobenou nevhodností zařízení, ani za funkčnost nebo provoz zařízení.
Poskytovatel je oprávněný systém a jeho strukturu, sekce, části, obsah a rozsah měnit z důvodu vylepšování nebo změny služeb. Poskytovatel je oprávněn určitou část služeb (část, sekci systému apod.) přestat poskytovat, pozastavit její poskytování nebo ji změnit, a to i bez předchozího upozornění.
Poskytovatel je oprávněn kdykoliv dočasně pozastavit poskytování služby, např. z důvodu bezpečnosti, vyšší moci, rozhodnutí příslušného orgánu nebo soudu, výkonu práv potřebných pro provoz nebo údržbu systému, bez toho, aby to bylo považováno za porušení povinnosti poskytovatele. Poskytovatel je však povinen, pokud možno dopředu, jinak v přiměřené lhůtě, informovat zákazníka o takovém dočasném pozastavení poskytování služeb oznámením zveřejněným na www.dostihovecentrum.cz; zároveň oznámí i důvod a předpokládanou dobu pozastavení poskytování služeb.
Poskytovatel je oprávněn zablokovat přístup zákazníka do systému a ukončit nebo přerušit poskytování služeb, pokud zákazník poruší svoji povinnost podle následujícího úseku „práva a povinnosti Zákazníka“ odstavec druhý, nebo v případě, pokud bude mít důvodné podezření, že předplacené služby používá na základě individuálních přihlašovacích údajů více osob.
Poskytovatel je oprávněn kdykoliv v případě porušení povinností zákazníka ukončit tuto smlouvu okamžitým odstoupením, a to odesláním e-mailu zákazníkovi.
Práva a povinnosti Zákazníka
Zákazník má po splnění stanovených podmínek (zejména po registraci a úhradě poplatku) právo na poskytování služby (tj. přístup k zpoplatněnému obsahu systému) po dobu příslušného předplaceného období.
Poskytování služby je prostřednictvím individuálních přihlašovacích údajů oprávněný využívat výlučně konkrétní zákazník. Individuální přihlašovací údaje zákazníka jsou nepřenosné a zákazník je povinen je chránit, neposkytnout ani nezpřístupnit třetí osobě, ani nezveřejnit, neumožnit jejich použití nebo zneužití třetí osobou, ani bezplatné nebo komerční užívání předplacené služby třetí osobě, a zodpovídá za škodu způsobenou jejich použitím nebo zneužitím ze strany třetích osob.
V případě ztráty individuálních přihlašovacích údajů, zjištění jejich zneužití nebo podezření na jejich zneužití je zákazník povinen o těchto skutečnostech bezodkladně informovat poskytovatele. Poskytovatel je povinen bezodkladně po obdržení takového oznámení přidělit zákazníkovi nové individuální přihlašovací údaje a zablokovat původní.
V případě, že zákazník využívá klubovou verzi digitálního předplatného, je oprávněn sdílet s okruhem svých přátel odkaz na odemčený obsah. Za sdílení odemčeného obsahu s přáteli se nepovažuje umístění odkazu na stránky určené k podnikání nebo jakékoli tvorbě zisku. Zákazník rovněž není oprávněn využít k odemykání obsahu žádné automatické nástroje či systematicky sdílet většinu obsahu.
Zákazník zodpovídá v celém rozsahu za veškerý obsah, všechny informace, příspěvky a údaje zveřejněné nebo vložené zákazníkem do systému v rámci využívání předplacené služby.
Zákazník si je vědom a výslovně souhlasí se zahájením poskytování služeb, tedy před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy a prohlašuje, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy ve smyslu § 1837 písm. l) občanského zákoníku.
Komunikace stran bude realizovaná výlučně v elektronické formě. Jakékoliv oznámení zákazníka a poskytovatele se budou považovat za doručené okamžikem doručení potvrzení o doručení e-mailu druhé straně.
Zákazník je oprávněn kdykoliv ukončit smlouvu ke dni skončení příslušného předplaceného období, a to zpravidla neuhrazením příslušné ceny předplatného na další období. Tuto skutečnost zákazník nemusí písemně oznámit poskytovateli.
Podmínky a způsob reklamace
Poskytovatel prohlašuje, že služby bude poskytovat v kvalitě, kterou je možné rozumně očekávat s přihlédnutím k jejich povaze, účelu, odměně za jejich poskytování a podmínky používání.
Zákazník je oprávněn reklamovat vady služeb u poskytovatele ve lhůtě 10 dní ode dne výskytu příslušné vady, a to prostřednictvím e-mailu na adrese olehla@dostihovecentrum.cz.
V reklamaci je zákazník povinen přesně specifikovat, v čem spočívá reklamovaná vada, a zároveň uvést časové období, po dobu, kterého se vada vyskytla.
Reklamace zákazníka se považuje za opodstatněnou, pokud dojde k výpadku systému a poskytování služeb bude přerušeno na více než 48 po sobě následujících hodin.
Poskytovatel je povinen doručit zákazníkovi potvrzení o uplatnění reklamace. Pokud není možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejdříve však spolu s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud zákazník má možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem.
V případě, že je reklamace zákazníka opodstatněná, poskytovatel poskytne zákazníkovi slevu formou prodloužení poskytování služeb o dobu, po kterou zákazníkovi služby nebyly poskytovány (neměl v důsledku vad přístup k zpoplatněnému obsahu systému). O vyřízení reklamace podle předchozí věty je poskytovatel povinen zákazníka informovat.
Pokud zákazník – spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým poskytovatel vyřídil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že poskytovatel porušil jeho práva, má možnost obrátit se na poskytovatele se žádostí o nápravu, pokud poskytovatel na žádost o nápravu odpoví zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dní ode dne jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení mimosoudního řešení svého sporu podle ustanovení § 20d zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Příslušným subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů s poskytovatelem je Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, elektronická adresa www.coi.cz nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu zapsaný v seznamu subjektů mimosoudního řešení spotřebitelských sporů vedeném Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky (seznam je dostupný na https://www.mpo.cz/cz/ochrana-spotrebitele/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/seznam-subjektu-mimosoudniho-reseni-spotrebitelskych-sporu–171389/ ); spotřebitel má právo volby, na který z uvedených subjektů mimosoudního řešení spotřebitelských sporů se obrátí.
Spotřebitel může pro podání návrhu na mimosoudní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
ČÁST II
OSOBNÍ ÚDAJE
Uzavřením smlouvy ve smyslu části I těchto podmínek mezi poskytovatelem (dále pro účely této části podmínek jako „Provozovatel„) a zákazníkem (dále pro účely této části podmínek jako „Dotčená osoba„) vzniká Provozovateli oprávnění zpracovat osobní údaje Dotčené osoby v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 z 27. 4. 2016 (všeobecné nařízení o ochraně údajů) (dále jen “GDPR”) a zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů (dále jen “Zákon”). V této souvislosti je Provozovatel oprávněn pověřit zpracováním osobních údajů třetí osobu disponující adekvátní personální, technickou, organizační a odbornou způsobilostí, a to na základě písemné smlouvy.
Zdrojem osobních údajů je Dotčená osoba. Provozovatel získává osobní údaje od Dotčené osoby tím, že je vyplnila a poskytla při uzavíraní smlouvy ve smyslu části I těchto podmínek prostřednictvím zvláštního formuláře na internetové stránce Provozovatele dostihovecentrum.cz nebo tím, že navštěvuje a využívá internetovou stránku Provozovatele.
Účelem zpracování osobních údajů Provozovatelem je, případně může být: (i) uzavření a plnění smlouvy, na základě které budou Dotčené osobě poskytované služby Provozovatele (tzv. smluvní požadavky), (ii) plnění právních povinností vyplývajících pro Provozovatele z GDPR, Zákona a jiných všeobecně závazných právních předpisů, např. zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví (tzv. zákonné požadavky), (iii) zasílání krátkých e-mailových zpráv o novinkách či jiných důležitých nebo užitečných informacích vztahujících se na služby Provozovatele. Přihlášenými k odběru nebo odhlášení z odběru těchto krátkých e-mailových zpráv si může Dotčená osoba libovolně nastavit ve svém zaregistrovaném kontě na internetové stránce Provozovatele v části „Nastavení e-mailů“, (iv) přímý marketing – zasílání e-mailových zpráv s komerčním obsahem, (v) efektivní marketingová komunikace, včetně profilování v rozsahu, v jakém souvisí s tímto účelem, na základě čeho se Dotčené osobě bude zobrazovat na internetové stránce Provozovatele především taková reklama, která je pro Dotčenou osobu relevantní a vyhovuje jejím preferencím, a to v závislosti na jejích online aktivitách, (vi) jiný účel, při kterém Dotčená osoba vyjádřila svůj souhlas se zpracováním osobních údajů (vii) jiný účel, který je slučitelný s účelem, na který byly osobní údaje Dotčené osoby původně získány. Zpracování osobních údajů pro účely archivace nebo statistický účel se ve smyslu GDPR a Zákona považuje za zpracování slučitelné s původním účelem. V případě zpracování pro předmětné účely má Provozovatel zavedené přiměřené a účinné technické a organizační opatření, kterými zabezpečí zejména minimalizaci osobních údajů a anonymizací (osobní údaje nebude vůbec možné přiřadit ke konkrétní Dotčené osobě, kterou nebude možné více identifikovat), (viii) mimosoudní i soudní uplatňování, prokazování a vymáhání právních nároků Provozovatele nebo účel jiného oprávněného zájmu Provozovatele v souladu s GDPR a Zákonem.
Právním základem zpracování osobních údajů Provozovatelem je (i) plnění smluvních povinností vůči Dotčené osobě, (ii) plnění zákonných povinností Provozovatele, (iii) oprávněný zájem Provozovatele a (iv.) svobodný a nepodmíněný souhlas udělený Dotčenou osobou, pokud se jedná o účel zpracování podle odstavce 3. (iii) až (vi) této části podmínek, přičemž Zpracování pro účel přímého marketingu se současně považuje za oprávněný zájem Provozovatele ve smyslu recitálu 47 GDPR.
Rozsah zpracovávaných osobních údajů Dotčené osoby je:
při službě digitální předplatné: (i) e-mailová adresa, (ii) jméno a příjmení, (iii) údaje o přihlášení na zaregistrované konto, (iv) údaje o návštěvě a aktivitách na internetové stránce Provozovatele, (v) údaje získané ze souborů cookies, (vi) fakturační údaje (např. obchodní jméno, IČO, DIČ) – pouze pokud si Dotčená osoba (fyzická osoba) zvolí zasílání faktury a dobrovolně poskytne fakturační údaje, (vii) jiné osobní údaje zpracované podle všeobecně závazných právních předpisů.
Poskytnutí osobních údajů Dotčenou osobou je dobrovolné. Poskytnutí osobních údajů Dotčenou osobou je smluvním požadavkem, který je při službách podle části I těchto podmínek potřebný pro uzavření smlouvy a bez poskytnutí osobních údajů nebude možné uzavření a plnění smlouvy tvořící právní základ pro používání a trvání služby požadované Dotčenou osobou.
Provozovatel je oprávněn zpracovávané osobní údaje uchovávat v nezbytném rozsahu a ve formě, která umožňuje identifikaci Dotčené osoby nejdříve po dobu, která je potřebná pro naplnění účelu, pro který se zpracovávají (např. pokud to vyžaduje potřeba plnění smlouvy, zákonné povinnosti či oprávněný zájem). V případě, že jde o Zpracování osobních údajů pouze na základě souhlasu Dotčené osoby podle odstavce 4. (iv) této části podmínek, Provozovatel je oprávněn uchovávat zpracované osobní údaje po dobu 24 měsíců od udělení souhlasu nebo do jeho odvolání. Před uplynutím této doby může Provozovatel požádat Dotčenou osobu o prodloužení platnosti souhlasu. Po uplynutí doby oprávněného uchovávání zpracovávaných osobních údajů Provozovatel zabezpečí bez zbytečného odkladu vymazání nebo anonymizaci osobních údajů ve smyslu GDPR a Zákona.
Ve smyslu GDPR a Zákona Dotčená osoba disponuje:
-právem kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů. Odvolání souhlasu nemá vliv na zákonnost zpracování osobních údajů založeném na souhlase před jeho odvoláním. Pokud Dotčená osoba odvolá svůj souhlas se zpracováním osobních údajů a neexistuje jiný právní základ pro Zpracování osobních údajů (např. potřeba plnění smlouvy, zákonné povinnosti či oprávněného zájmu), Provozovatel zabezpečí bez zbytečného odkladu vymazání nebo anonymizaci osobních údajů ve smyslu GDPR a Zákona.
-právem podat námitku proti zpracovávání osobních údajů, pokud je Provozovatel zpracovává (i) při plnění úkolu plněného ve veřejném zájmu, (ii) při výkonu veřejné moci, (iii) na základě oprávněného zájmu nebo (iv) pro účel přímého marketingu včetně profilovaní založeného na těchto právních základech. V případě, kdy Dotčená osoba vznese námitku proti zpracování osobních údajů pro účel přímého marketingu, osobní údaje se nesmí dále pro tento účel zpracovávat (námitka bude považovaná za odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů). V ostatních případech bude námitka Dotčené osoby opodstatněná tehdy, pokud její oprávněné důvody budou převažovat nad oprávněnými důvody Provozovatele.
-Provozovatel nezamýšlí přenést osobní údaje Dotčené osoby do třetí země mimo Evropskou unii.
-Provozovatel neprovádí s osobními údaji Dotčené osoby automatizované individuální rozhodování ani profilování, které by mělo pro Dotčenou osobu právní účinky nebo by Dotčenou osobu významně ovlivňovalo z hlediska jejích práv a svobod.
-Provozovatel je oprávněn poskytovat osobní údaje Dotčené osoby v nezbytném rozsahu následujícím příjemcům: (i) osobám, které jménem Provozovatele mimosoudně i soudně uplatňují a vymáhají právní nároky Provozovatele, a to za účelem uplatňování a vymáhání právních nároků Provozovatele, (ii) soudům, soudním exekutorům, orgánům činným v trestním řízení nebo jiným orgánům veřejné moci, a to za účelem uplatňování a vymáhání právních nároků Provozovatele nebo plnění povinností Provozovatele podle všeobecně závazných právních předpisů, (iii) osobám, které pro Provozovatele zajištují technický provoz jeho služeb, internetových stránek a informační infrastruktury, a to výlučně za tímto účelem, (iv) osobám, které pro Provozovatele zajišťují zabezpečení a ochranu jeho služeb, internetových stránek a informační infrastruktury a toto zabezpečení a ochranu taktéž pravidelně monitorují a testují, a to výlučně za tímto účelem, (v) osobám, které Provozovateli poskytují analytické a statistické služby, a to za účelem zkvalitňování a optimalizace jeho služeb a internetové stránky, (vi) osobám, které Provozovateli poskytují marketingové služby, a to pouze za účelem efektivnější a relevantnější marketingové komunikace Provozovatele (předmětná kategorie osob nebude oprávněna osobní údaje Dotčené osoby použít pro svůj vlastní marketing nebo marketingové aktivity jakékoliv jiné osoby odlišné od Provozovatele).
Ve smyslu GDPR a Zákona má Dotčená osoba zejména (i) právo na přístup k údajům, které se o ní zpracovávají, (ii) právo na jejich opravu, (iii) právo na jejich vymazání, (iv) právo na omezení zpracování, (v) právo na přenositelnost údajů, (vi) právo podat námitku proti zpracovávání, (vii) právo kdykoliv odvolat svůj souhlas bez toho, aby to mělo vliv na zákonnost zpracování založeného na souhlasu uděleném před jeho odvoláním. Dotčená osoba má rovněž (viii) právo na podání návrhu na zahájení řízení – stížnosti dozornému orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, e-mail: posta@uoou.cz). Rozsah, omezení a způsoby výkonu uvedených práv jsou podrobně upraveny v kapitole III GDPR.
Klást otázky týkající se zpracovávání osobních údajů a uplatňovat svoje práva může Dotčená osoba bezplatně na základě žádosti zaslané Provozovateli elektronicky na e-mailovou adresu: olehla@dostihovecentrum.cz, dopisem na poštovní adresu: MVDr. Čestmír Olehla, Světlá 407, 793 31 Světlá Hora nebo jiným preferovaným způsobem.
ČÁST III
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
V případě, že se kterékoliv ustanovení ve smlouvě nebo v těchto podmínkách ukáže jako neplatné, neúčinné nebo nevymahatelné nebo se jím stane, nemá tato skutečnost vliv na ostatní ustanovení, pokud nevyplývá jinak z kogentních ustanovení právních předpisů, a strany se zavazují nahradit takové ustanovení ustanovením platným, účinným a vymahatelným, které bude svou povahou nejbližší účelu původního ustanovení, a to do třiceti (30) dní ode dne, kdy k tomu jedna strana vyzve stranu druhou.
Poskytovatel může na základě vlastního rozhodnutí poskytovat balíky služeb/předplatitelské balíčky, tzn. různé kombinace služeb, publikací, Periodik Vydavatele nebo periodik třetích stran a dalšího zboží a služeb poskytovatele nebo třetích stran za stanovenou cenu (dále jen „balíčky“), které ad hoc zveřejní na svých internetových stránkách, spolu s popisem a případně i zvláštními podmínkami jejich poskytnutí. Zákazník tímto výslovně souhlasí s tím, že na poskytnutí, resp. dodání balíčků se budou přiměřeně vztahovat příslušné části těchto podmínek, dodatečné podmínky pro příslušný balíček (pokud existují), případně podmínek pro e-shop poskytovatele nebo podmínky třetích stran pro poskytování plnění třetích stran, které jsou součástí balíčku. Zákazník je povinen se s podmínkami používání balíčků podle předešlé věty seznámit a objednáním a akceptováním příslušného balíčku potvrzuje, že se s těmito podmínkami seznámil, že s nimi výslovně souhlasí, je jimi vázán a bude je dodržovat. Zákazník dále potvrzuje, že pokud jde o plnění třetích stran, za tyto v plném rozsahu zodpovídá příslušná třetí strana, která je poskytovatelem/dodavatelem těchto plnění v souladu s podmínkami pro používání dotčených plnění.
Orgánem dohledu, kterému podléhá činnost poskytovatele, je Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, elektronická adresa www.coi.cz.
Vztahy poskytovatele a zákazníka, které nejsou výslovně upravené v těchto podmínkách, se řídí platnými a účinnými právními předpisy České republiky (bez ohledu na státní příslušnost zákazníka), zejména občanským zákoníkem a zákonem č. 452/2001 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Tyto podmínky (včetně ceníku poskytovatele) je poskytovatel oprávněn kdykoliv jednostranně změnit. O takové změně je poskytovatel povinen informovat zákazníka v dostatečném časovém předstihu, zpravidla nejméně 30 dní před účinností změny podmínek, a to prostřednictvím elektronické zprávy zaslané na e-mailovou adresu nebo zveřejněním změny podmínek na stránce dostihovecentrum.cz. Pokud se změnou podmínek nebude zákazník souhlasit, je oprávněn ve lhůtě 15 dní od jejího uveřejnění smlouvu ukončit, a to vždy ke konci aktuálního předplaceného období. Marným uplynutím lhůty pro zaslání nesouhlasu se změnou podmínek se má za to, že zákazník se změnou podmínek souhlasí a změněné podmínky nabydou účinnosti dnem v nich uvedeným. Dnem nabytí účinnosti změny podmínek dochází zároveň ke změně smlouvy, a to v souladu se změnou podmínek.
Kontaktní údaje poskytovatele/vydavatele jsou uvedené na stránce dostihovecentru.cz.
Tyto podmínky nabývající platnosti a účinnosti dne 23.3.2025.